min hjälte

Jag behöver dig här, vi behöver dig mer än någonsin.
Allting känns så tungt utan dig, varenda problem man
stötte på kunde du ordna genom att bara finnas där.
Jag saknar dina kloka ord och ditt härliga skratt, dina
tokiga skämt. Jag saknar hela dig, jag saknar allt med
dig min älskade pappa och bästa vän.
Du var verkligen den bästa vännen jag hade, den som
alltid fanns där & lyssnade oavsett vad.
Du hjälpte mig alltid ur svåra situationer och gav mig
nya krafter så jag orkade kämpa vidare.

Du finns i mina tankar, varje sekund.
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket pappa.
Lova mig att alltid finnas där..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag skänker otroligt många tankar till dig & din familj varje dag. Tankar kan ju inte vrida tillbaka tiden & göra saker ogjort men jag hoppas att du känner att folk runt omkring dig bryr sig mycket om dig & verkligen vill stötta dig. Jag kan inte sätta mig in i din situation, ingen borde behöva gå igenom något sånt här. Men jag hoppas att du får se ljuset i tunneln snart igen! Att du får sörja & sedan gå vidare. Se saker & ting positivt - se det som ni fick med honom <3



Tusen kramar från mig!

2009-10-16 @ 15:09:23
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0