miss you

Känns att det tar på att inte må bra psykiskt, har hjälpt älskade Marcus med
att städa ur lägenheten eftersom han ska flytta hem ett tag.
Har städat, städat och åter igen städat. Är helt slut och alltig känns bara skit.

Får inte sova ännu, måste ta tag i läxhögen som jag fått hem av lärarna.
Egentligen orkar jag inte, kan inte koncentrera mig på skolarbetet men jag
måste ju för att få godkänt. Jag verkligen hatar ordet måste.

Imorgon verkar vi inte ha speciellt tråkiga lektioner, det blir boxning imorgon
på IV-valet såsom idag. Känns skönt att kunna träna på skoltid.
Dessutom så får man fokusera på annat en stund, men bara för en liten stund.

Nu? läxa. Sen sängen, hoppas jag får sova något inatt..

Saknar dig pappa, älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0