Pappa

Vart jag än går, tänker jag på dig. Vars jag än är påminner allting om dig.
Du fattas och saknaden efter dig gör så otroligt ont, jag trodde aldrig att
jag som 18 åring skulle behöva se min pappas namn stå i dödsannonsen.
Det gör ont i hela mig att veta att jag aldrig mer kommer få krama om dig,
jag kommer aldrig mer få skratta med dig.

Jag kan dig utantill och är evigt tacksam över allt du lärt mig under dom 18
åren vi fick tillsammans. Varje gång jag känner mig osäker kan jag höra din
röst och jag förstår vad jag ska göra när något blir svårt.

Vi kommer ses igen pappa, det lovar jag.
Då ska vi åka till något annat land, sola och dricka öl som vi hade tänkt oss.
Jag älskar dig pappa, jag älskar dig så otroligt mycket och jag saknar dig.

Du är allt pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0