snälla..

Jag vill ha dig hemma, jag vill känna tryggheten av att du är hemma och inte
ligger där. Jag vill att du ska ligga i tv-rummet och ha somnat ifrån något sport-
program & snarkar högt.
Åh vad jag vill att allting ska bli bra, kunde jag göra något så skulle jag gjort det
redan när det hände.
Men jag måste inse att det inte finns något att göra, det är bara att ta en dag i
taget även om det känns så oerhört tungt.
Sekunderna känns som år och jag vill bara spola fram tiden så jag får veta vad
som kommer ske, för visst stannar du kvar hos mig? du lämnar oss aldrig, visst?
Ovissheten är det tyngsta, att inte veta och den ovissheten gör att tankarna snurrar
runt och runt i mitt huvud. Jag vill bara skrika ut alla känslor.. jag vill att gud ska
förstå hur mycket vi älskar denna människa och jag vill att han ska göra så allting
blir bra igen.
Så bra som det var förr, så bra som det var i måndags när vi var ute på en lång-
promenad och snodde golfbollar.

Snälla gode gud, jag älskar min pappa så fruktansvärt mycket och vi måste ha kvar
honom i våra liv för att orka med allting.
Snälla du, gör så att allting blir bra.
snälla snälla snälla..

Jag älskar dig pappa, du är min stjärna.. mitt allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0