söndag

Jobbade från klockan sju imorse till klockan fem, då stannade jag direkt av
hos Kina där vi blev bjudna på middag. Så gott var det.
Till efterrätt var det fruktsallad & glass, Peder har tjatat på mig så länge att
han vill att jag ska göra det och nu äntligen fick han sig sin fruktsallad. Gott!
Sedan såg vi ensam mamma söker och drack kaffe.

Nu har vi just kommit hem och jag är trött, funderar på att gå och lägga mig.
Saknar pappa, så otroligt mycket. Går inte en sekund utan att jag tänker på
dig, ser dig framför mig och vill att du ska komma hem.
Tänker på hur hårt du höll min hand varje gång jag kom in och pratade med
dig på sjukhuset, du strök min kind och tog mig i håret.
Jag var pappas lilla flicka, jag var din ängel och du kommer alltid vara min
bästa vän och min stjärna.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: sussie gävle

kramar om dej gumman!!

2009-10-25 @ 23:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0