tack

Jag har få vänner men när hemska saker händer och man knappt kan stå
på benen känns det tryggt att veta vilka som är äkta.
Jag vill tacka er för att ni bryr er, jag vill tacka er som varit här och hälsat
på mig. Man behöver inte alltid säga så mycket, en kram och att ha någon
som lyssnar är guld värt.
Tack!

Vill även tacka mina lärare som varit hit, hjälpt mig med projektarbetet som
inte den läraren jag har det i har gjort. Så det kändes bra, dom tyckte att jag
nästan var klar så det känns tryggt att veta att man inte behöver kämpa som
en tok med det. Fick även några tips på hur jag kunde redovisa arbetet.

Vi fick se dig idag pappa, vi kände du att vi fanns vid din sida?
Du log åt oss och trots alla tårar så kände jag mig trygg vid din sida.
Jag var otroligt älskad utav dig och jag kommer alltid vara det, jag
älskar dig så mycket pappa, föralltid.

Kommentarer
Postat av: Anna!

Du är så stark gumman, ja önskar så mkt att ja kunde va där hos dig å ge dig flera kramar om!

Tänker på er! Jag älskar dig.

2009-10-13 @ 21:08:22
URL: http://frannaa.blogg.se/
Postat av: Frida

<33

2009-10-13 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0