tack

Det känns skönt att ha människor runtomkring sig som bryr sig, det är just vid såna
här tillfällen som man inser vilka som är äkta och vilka som alltid kommer finnas där.
Ibland vill jag vara för mig själv, ligga i sängen och tänka på alla underbara minnen
som vi fick tillsammans. Bara ligga och kolla på fotoboken som jag gjort, massa bilder
på dig och bilder på oss. Ibland vill jag vara med människor, vara med någon och bara
prata. Det blir så mycket lättare då, att få prata ut om hur man verkligen känner.
Så tänker jag lite när det gäller skolan också, känns skit att gå dit eftersom du alltid
funnits där men ändå känns det bra att göra något och inte bara ligga hemma.
Jag vet hur stolt du var över att jag kämpade i skolan och jag ska fortsätta göra dig stolt.

Jag har lite ont i magen fortfarande och känner mig slö, orkar inte göra någonting.
Efter att jag skrivit förra inlägget gick jag direkt in i duschen och bara stod där, i varmt
vatten. Stod där ett bra tag och tankarna flög iväg åt alla håll, efter några tusen gäspningar
gick jag och la mig i sängen. Där rann tårarna, alla minnen spelades upp och jag kunde se
dig framför mig pappa. Sen somnade jag, vaknade klockan sex då det var dags för middag
och min älskade pojkvän kom hem från jobbet.
Vad vore jag utan dig? Ingenting. Är så glad för att du finns för mig, du har funnits där från
första början och jag känner mig så trygg när du finns i min närhet.
Ingen kan förstå hur mycket du betyder för mig, det känns så underbart att våran kärlek är
så äkta och att ingen någonsin kommer kunna förstöra det vi två har byggt upp.
Jag kan höra dina ord, " tillsammans kommer vi klara det här, på något sätt.. tillsammans. "
Tack för att du är du, tack för att jag får vara din och tack för att du är världens bästa.

Mamma, inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar dig och hur stolt jag är över att du är
så pass stark. Vi finns för varandra, alltid!
Marcus & Joakim, mina älskade bröder som alltid finns där för mig. Visst vet ni hur mycket
jag älskar er? Ni två är helt underbara, jag är så glad att få ha er i mitt liv.

Julia, tack för att du kom ned igår & tack så hjärligt för våran pratstund som vi hade.
Du är en väldigt, väldigt snäll tjej och när vi sågs igår kändes det som att vi känt varandra
hur länge som helst.
Jag är glad över att du bryr dig såsom du gör, det betyder oerhört mycket för mig.

Karin Kroik, vi saknar er och jag bara ler när jag sitter och läser vad du skrivit till mig.
Ni ska veta att ni är väldigt, väldigt omtyckt i våran familj & vi saknar er.
Tack!
Kommentarer
Postat av: lill gumman

lilla gumman de gör så ont i mig att se dig ledsen.

Jag tycker om dig så himla mycket och du kan inte förstå hur mkt jag tänker på dig, ja läser din blogg varenda dag nu.

Jag vill bara lyssna på vad du tänker, om du behöver någon som lyssna snälla ring..

Jag tycker du ska vara med i gruppen säker tjej, de skulle vara hur bra som helst vi är bara fyra tjejer nu, och man får till och med skriva på ett papper om att det man säger där,stannar där.

Det är helena på mysak som håller i den, och hon är hur söt som helst.

Då kan vi prata och gråta tsm, och skratta och få ut massa känslor..

gumman du ska veta att jag bryr mig..

puss

2009-10-19 @ 22:05:08
URL: http://eliiinfrohm.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad du är gullig, jag hoppas att jag får krama om dig i helgen. Vi kommer till Lycksele för Matilda ska på sammandrag. Jag känner att jag är alldeles för långt ifrån er just nu, men snart....

2009-10-20 @ 15:23:46
Postat av: Anonym

Vi ska ha många fler pratstunder och jag kommer att finnas för dig.

2009-10-22 @ 13:58:07
URL: http://julialonnback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0