tack..

Johanna kom förbi med en present till mig, en liten ängel och ett kort följde med..
där hade hon skrivit att hon ber & tänker på oss och att jag ska komma ihåg att jag
aldrig är ensam.
Mina tårar kunde inte sluta rinna, hon är verkligen en underbar människa som hjälpt
mig så mycket under min skoltid och nu det här.. det känns så bra att en människa
bryr sig så mycket om mig och tar sig tid att prata med mig.
Tack Johanna, du betyder jättemycket för mig.


Min älskade farfar fyller 81 år idag och jag älskar honom så mycket, pappa är en
kopia av honom. Just därför känns det bra att ha honom här, det känns att pappa
inte är hemma.. men samtidigt tryggt att ha farmor & farfar här.
Jag älskar min familj, jag älskar alla mina nära & kära.. om ord kunde beskriva hur
mycket dom betyder för mig skulle jag skriva det, men det är så svårt..

Att hålla din hand och se dig andas gör att jag orkar, jag orkar fortfarande kämpa
med dig och jag kommer på mig själv att hålla tummarna varje gång jag somnar.
Jag ber till gud varje minut att allting ska ordna sig och jag somnade med fotot på
oss igår. När jag var liten och du dansade med mig i din famn, du betyder så mycket
för mig pappa. Jag skulle aldrig klara mig utan dig, du är så stark.. fortsätt kämpa..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tänker på er, och glöm aldrig att jag finns för dig och att du kan ringa när som helst!

Du märker det inte, men just nu kramar jag dig!<3

2009-10-04 @ 16:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0