090915

Jag känner mig riktigt duktig, tog mig en lång promenad imorse och äntligen har jag
hittat ett headset så jag kunde lyssna på massa musik medans och det är så härligt.
Det är så varmt & skönt ute idag, solen värmer som bara den och jag tog på mig en
lite för varm jacka så svetten bara rann. Men skönt nanting, skönt med svett! ;)

Sitter här nyduschad och ska strax göra mig klar för att åka på praktiken, det är ett
mysigt ställe att praktisera på men det som är så synd är att man inte får en krona för
att man arbetar. Känns faktiskt lite surt eftersom man jobbat hela sommaren och tjänat
ihop en massa pengar och helt plötsligt ska man jobba fem veckor till utan lön ;p
Men jag fick min sista lön för i somras igår, jag blev minst sagt överlycklig när jag såg
siffrorna på pappret. Ojoj, det var verkligen värt att slita hela sommaren!
Dessutom så har jag ju inte slösat bort alla andra löner jag fått så nu har jag mycket
pengar på mitt sparkonto så nu när jag ska göra min tatuering behöver jag inte känna
att det svider i börsen. Muy bíen :)

Gick förbi favvostället idag också, vill så gärna flytta in i en lägenhet där för det är så
mysigt där. Inte för livat och himla fina lägenheter, så synd bara att dom som kollade
på den igår tog den så vi hann aldrig fara och kolla på den.
Blev skitledsen, älskling tröstade mig med att hans arbetskamrat sagt att dom på bränn-
bergsvägen är fina och tja, det är dom väl. Men det är inte precis mitt drömställe att bo
på om jag ska vara ärlig!
Men vi står ju iallafall i kö på massa lägenheter och det kommer ju förmodligen komma
in nya så vi får bara hoppas att vi hittar någon som vi tycker om, för jag vill flytta nu.
Mamma köpte ju jättefina kaffekoppar till oss när hon var i övik, samt ett durkslag som var
rosa :)

Nu ska jag nog gå och ta mig något att äta, magen kurrar och jag har minsann en paj som
väntar på mig i frysen.

Sköt om er.





Kommentarer
Postat av: Frida

Tack vännen jag vet de :) jag syftade mest på någon som kunde skjutsa hem mig ;p

2009-09-15 @ 15:38:12
URL: http://fridagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0