090916

Inatt har det inte blivit mycket sömn, min mensvärk har varit nära på att döda mig.
Först är den försenad massa dagar så man hinner bli orolig ifall man skaffat sig en
liten Wilgot och sen när mensen väl kommer så håller den på att ha ihjäl mig.
Har legat med knäna upp mot hakan hela natten & vaknat flera gånger av att det gör
så fruktansvärt ont, men får hoppas det blir bättre nu när det äntligen kommit.
Hann bli lite orolig där ett tag, för någon Wilgot ska vi inte ha än inte ; )

Har just ätit frukost och idag är det inte lika bra väder som igår, jag som hade tänkt
mig ut på en lång promenad. Men vi får se ifall jag orkar, annars gör jag iordning en
varm kopp te och sätter mig framför tvn under en filt.
Kanske använda lite vibratone också? Har blivit beroende.

Jag jobbar kväll ikväll såsom jag gjorde igår, något skönt att börja klockan tre så hinner
man göra massa innan & så. Hoppas bara min handledare är frisk idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0