090918

Jag förstår fasen inte vad det är för fel på mig, igår frös jag så jag skakade som en
hund och inatt har jag knappt sovit något trots två täcken och överkastet som jag hade
på mig. Fyfan vad det är hemskt att frysa, jag svettas nog hellre ihjäl än fryser ihjäl.
Så imorse när jag vaknade hade jag jätteont i magen och frös som en tok så jag bestämde
mig för att skippa praktiken idag. Får alltid så dåligt samvete när jag är hemma från något
även fast jag inte känner mig pigg, känns som att man missar något.
Dessutom så skulle jag & Katta baka goda bröd idag & gå på stan, men det får vi ta igen
nästa vecka!

Vill tacka alla som skrivit och kommenterat om tatueringen, jag blir så glad! :)
Själv är jag oerhört nöjd med den och även fast det gjorde fruktansvärt ont och även fast
det inte är något jag rekomenderar för man vill bara dö när man ligger där så vare värt
alltihop. Emmoth tyckte ju att jag skulle ringa honom när jag ville ha en tatuering på andra
sidan men han lär nog aldrig mer få något telefonsamtal från mig ;D haha!

Funderar på att lägga mig framför tvn och kanske somna om igen, eller ta ett varmt bad.
Jag kan knappt skriva för mina händer är alldeles iskalla så kan knappt böja dom.
Huvva, finns inget värre än kyla.

I helgen åker jag till Tjäl & är där med världens finaste och bästaste pojkvän, skönt att
komma bort från denna skit stad. Eller tja, samhälle.
Igår berättade jag för mitt gull precis hur jag kände och vi pratade faktiskt om att flytta
någon helt annanstans, träffa nya människor och slippa tänka på alla som skiter i en.
Vore väl kul?






Kommentarer
Postat av: Candy

Vad vacker du är. =)

2009-09-18 @ 17:45:44
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0