090921

Vad roligt att statistiken inte sjunker för att man varit borta hela helgen och
inte skrivit något inlägg :) Så tack för det kära läsare!

Min helg har varit bättre än bäst, det har varit mysigt att bara va och slippa
tänka på allt och alla som gör en otroligt besviken. Det är så underbart att
jag har världens bästa pojkvän som vet precis hur han ska göra för att få
mig på bättre humör, han vet verkligen hur han ska få mig att le - älskar dig!

Jag har hunnit med att se tusentals filmer med lill Fredrik och jag har hunnit
gå nästan 2,5 mil. Det är inte alls tokigt, gick från tjäl till hälla och så tillbaka.
Något stolt jag är och det kändes i benen när jag kom hem igen, kan jag lova.
Har även hunnit med att träffa peders farmors katt som jag och peder fick döpa!
Han får heta Måns och det var verkligen en måns, så otroligt söt.
Har aldrig sett en så söt kattunge :)

Lycksele slog även Betsele i fotboll i helgen, rackarns att vi missade matchen.
Men jag har bara en sak att säga, vilka är förlorarna nu? hahah!


Lilla söta Måns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0