090923

Dagen har gått sisådär, höll på att somna ett x antal gånger men annars så.
Fick vara med på samverkansmöte som tog två timmar och ska jag vara helt
ärlig förstår jag inte riktigt varför jag skulle vara med på det? Dom pratade ju
bara om hur det är i deras arbetslag och planerade en dag som jag inte ens
ska vara med på. Nej, men gott kaffe var det iallafall.

När jag slutade fick det bli en timmes träning och sen for jag på affärn och lagade
chili con carne som jag bjöd Marcus & pappa på : ) Det var så gott!
Nu ska jag skutta in i duschen och sen lägga mig framför tvn.

Farmor ringde nyss, min underbara lilla farmor. Hon började bli orolig eftersom
jag inte hört av mig något och jag har så dåligt samvete över det.
Jag är dålig på att höra av mig till alla, så har jag alltid på ljudlös på telefonen så
jag hör aldrig när det ringer. fy, det måste jag ändra på.
Farfar trodde iallafall att dom töjje körkortet av mig eftersom jag aldrig ringer ; )
Haha, jag älskar dom!
Vi kom överens om att jag och mitt gull ska fara och hälsa på nästa vecka när
älgjakten inte är så peder inte jobbar på kvällarna, då har vi massa tid över.

Glömde förresten säga att mina kära arbetskamrater på min arbetsplats tänker ge
mig underkänt bara för att jag ska stanna fler veckor hos dom. Är dom inte för söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0