090925

Äntligen är det fredag! Fick sluta tidigare idag eftersom jag skulle hinna ladda upp
inför helgen ;) inte för att jag vet vad dom menade med det men det var gulligt ;)
När jag slutade åkte jag direkt hem och bytte kläder & gjorde mig klar för att åka in
på marknaden med min käre mor. Träffade även min älskade Frida på stan så vi gick
tillsammans en stund :) Jag hittade mig en röd skjorta och ett tjockt bälte på Lindex
och prövade även massa andra kläder men som jag inte föll för, men det blev ju ett
bra köp iallafall! Köpte även munkar, godisremmar och marknadschips som bara är ett
måste att köpa varje gång det är marknad. Jag bara älskar det.

Träffade även en hel del underbara människor så, den här dagen har varit kanon.

Efter all trängsel med folket och när vi lessnat på alla bilar som kör som tokar så åkte
vi på ICA och handlade, äntligen fick jag köpa snus. Har varit utan nästan hela dagen
och jag har inte varit på något toppen humör om jag säger så. Så handlade vi till tacos
som vi ska äta till middag ikväll, jag älskar fredagar.

Justja! Höll på att glömma att jag köpte mig ett par riktigt snygga skor idag.
Kostade bara 500:- och var underbart snygga, kanske lägger upp bilder sen på allt!


Och.. Vissa har sett Roger Pontare idag ;) Haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0