090926

Lördagmorgon och jag sitter här med hårfärg i mitt hår och njuter av Clara Hagmans
underbara röst. Är det någon fler än jag som bara älskar henne? Så underbart vacker
och så underbar röst. Åker Rabih och Erika ut så ska hon fasiken vinna hela idol!
Och hennes hår, jag skulle göra mycket för att få lika långt hår som henne.

Igårkväll höll jag mitt gull sällskap medans han hämtade älgar i Vilhelmina, var tänkt att
vi skulle åka till Åsele också och hämta älg men som tur var så slapp vi det för jag var
alldeles död när jag blev hemskjutsad klockan tolv inatt. Kunde knappt hålla ögonen uppe.
Så egentligen borde jag väl kunnat sova ut idag men jag vaknade halv nio och var super-
taggad på att färga håret, så ingen sovmorgon här inte!

Ikväll är det klassfest som gäller, eller klassfest kanske man inte kan kalla det riktigt efter-
som det är massor som inte kan vara med pga jobb. Jättetråkigt tycker jag ;/ men vi får
ha så roligt ändå för det vet jag att vi kommer ha.
Och hör & häpna, ikväll ska jag på hotellet för första gången sen jag fyllde 18. Konstigt tycker
ni säkert med tanke på att jag fyllde år för 5 månader sen och något som alla verkar se fram-
emot är att fara på hotellet och så. Men jag har inte haft suget riktigt, men ikväll känner jag
att det kommer bli super roligt! Vara med brudarna & sen shaka ass på dansgolvet!
Ska fara till Frida direkt jag ätit middag så ska vi följas dit :)

Men på dagens schema så står det att jag ska skölja ur färgen ur håret och sedan göra mig klar
för att åka in på marknaden, måste köpa strumpbyxor och massa annat innan ikväll.


Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är över att få vara din, du gör
mitt liv till det bästa och jag kommer aldrig någonsin lämna dig.
Tack för att du är min och tack för att jag får dela allt med dig.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0