090927

Huvudet är inte lätt idag, men samtidigt känns det bra för idag har jag en orsak
att ligga i sängen. Så skönt, dricka massa oboy & bara ligga ned.

Gårkvällen var underbar! Tack alla fina OP brudar som gjorde min kväll till den
bästa och fanns där när det blev ledsamheter.
Efter middagen fick jag skjuts av min älskade bror till Frida där det pratades en
hel del och jag fick minsann veta en massa ;) haha!
Sen kom Marcus och Amanda och skjutsade oss till Verran där det var party!
Fan vad jag skrattade igår, har inte haft så roligt på länge och jag älskar Frida
så otroligt mycket. När jag inte skulle ha någon att vara med så for hon och köpte
en hotellbiljett till mig och sa att jag inte fick ändra mig. Hon är så söt!

Men som sagt så var jag ju på hotellet för första gången igår och det var rätt okej.
Jag slösade inte alls bort mycket pengar som dom flesta gör utan vi roade oss mest
med att shaka ass all night long. Träffade även oerhört många som jag inte träffat
på hur länge som helst, några jag hatar och några jag har saknat.
Svettades som en gris av all dans och trängdes bland tusen människor, nästa gång
man ska ut och dansa far man nog dit när det inte är någon marknad ;p

När jag kom hem igår hoppade jag direkt in i duschen för jag höll på att frysa ihjäl!
Pratade med gubben och somnade direkt jag la mig ned, kallt och ensamt. Huvva
Men idag kommer min bubbe, jaaaaag saknar dig så mycket.. så mycket att jag sov
med kortet på dig inatt. Fast nu är det knövligt ;/ haha, jag måste ha känt mig väldigt
ensam inatt.
;p

Nu ska jag lägga mig framför tvn med mitt oboy glas och se reprisen från idol som jag
missade i fredags, lägger ut bilder senare idag från igår ifall jag tar mig från sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0