090929

Jag håller på att frysa ihjäl och jag skämtar inte, tror minsann det är kallare i vårat
hus än utomhus. Huvva, jag hatar att frysa.

Inatt har jag både hunnit med att vara gravid och skaffat en liten söt kattunge, haha!
Ibland känns drömmar så verkliga, var tvungen att känna på magen när jag vaknade ;p

Igårkväll var vi förresten och kollade på en lägenhet som vi gillar extremt mycket, det
är ju så svårt att kolla på lägenheter tycker jag. Det är ju inte försen man fått in sina
egna grejer som man riktigt kan känna efter. Men jag tror vi besämt oss för den, det
som måste fixas är ju bara att byta några tapeter och så ett golv. Fast vi vet inte riktigt
om vi får göra sånt än, men vi får väl ringa och höra.
Annars så älskade jag lägenheten, det var ett stort kök och ett stort vardagsrum med
tokfina tapeter! Så, det blir nog den.
Längtar som tusan tills vi ska börja köpa grejer dit, så mysigt :)

dagens schema står det träna, föreläsning och sedan jobb.
Vi fyra ur klassen som läser en kurs ska fara på en föreläsning från klockan 13 - 16 och
efter det åker jag direkt på jobbet.
Jag känner mig trött, frusen och inte alls taggad på livet idag, men efter lite träning kanske
det kommer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0