10-09-09

Jag har varit sugen på sushi flera dagar i rad nu och letat som en tok
på alla konsum och ica affärer vi har här i Lycksele men inte lyckats hitta något.
Så, jag kom på en frän tanke idag att köpa hem grejer och göra sushi helt själv.
Jag & mamma åkte på nya ica och köpte ett paket där det mesta följde med man
var bara tvungen att köpa till lax och grönsaker som man vill ha med.
Hur smart var inte det? Fick minsann äta sushi till middag idag och jag skojar inte
när jag säger att det är det godaste jag vet. Gu se gott!
Har även kvar så jag tänkte göra lite sushi i helgen när jag är ensam och jobbar.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag? Jag och gubben tog oss en power-
nap efter middagen som verkligen behövdes. Jag höll på att somna under middagen.
Nu sitter jag bara här och orkade inte alls se idol, såg en liten stund och nästa vecka
är det ju från Umeå och då måste man bara se! Det är säkert någon man känner igen.

Mitt gull har åkt iväg och jobba så jag sitter här och letar efter någon snygg tatuering,
nu är det ju inte så länge kvar tills jag har tid så jag borde väl hitta någon jag älskar
tycker jag. Ska fortsätta leta, blir inget mer skrivande ikväll.

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0