11-09-09

Har just fått i mig en frukost som bestod av yoghurt, flingor och en rostad smörgås.
Ska alldeles strax ta bilen in på badhuset och träna på gymmet, känns riktigt skönt
att man börjar jobba klockan tre så hinner man träna och göra massa innan.

Blev någon förvånad imorse när peder kom och la sig i sängen igen, jag tyckte att
han nyss hade farit och så var han tillbaka. Men då skulle dom bara fixa något på
jobbet och sen tyckte hans chef att han skulle fara hem och vila eftersom han är så
sjuk och kanske jobba inatt eller så.

Jag kommer ha det riktigt tråkigt i helgen, nog för att jag jobbar och så men mamma
åker till övik och är där över helgen, pappa ska jaga och kommer vara i Sidberg en
hel del och gubben ska jobba hela helgen. Jag har inga dryga arbetstider och kommer
vara hemma en hel del, ingen som vill komma hit och hålla mig sällskap?



Jag är kär i denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0