50 saker om mig..

- min naturliga hårfärg är mörkblond
- jag har åkt motorcykel till norge
- jag umgicks nästan bara med killar då jag var mindre
-  jag tycker om att gymma
-  det värsta jag vet är att sova ensam
-  jag fryser väldigt ofta
-  jag har oftast dåligt morgonhumör
-  piercade tungan och läppen för cirka tre år sen
-  älskar choklad
-  gillar att kolla på jerry springer, bara för att dom är så sjuka
- avskyr när folk sviker och ljuger
- när jag var nyfödd ville min farfar att jag skulle heta Kajsa
- min pappa är det bästa och roligaste i hela världen
- jag är väldigt dålig på att spara pengar
- jag älskar att jobba inom vården
- min dröm är att få åka till Auschwitz och se saker från förintelsen
- jag älskar långa promenader
- när jag var liten ville jag aldrig klä mig som en flicka, ville vara kille
- jag älskar palt
- jag hatar när det är stökigt
- jag handlar ganska ofta kläder
- jag gillar lite smörigare låtar
- jag tittar nästan aldrig på tv
- jag är beroende av snus
- jag känner mig inte fin om jag inte plattat håret
- jag är livrädd för döden
- jag hatar matte
- morötter är det bästa jag vet
- jag gillar att läsa böcker, speciellt katarina von bredows böcker
- jag älskar och sola
- jag grälar inte så ofta med mina föräldrar längre
- min stora önskan är att bli personlig assistent
- jag har svårt för att släppa saker
- jag älskar att sjunga, sjunger nästan hela tiden
- jag är beroende av att vara älskad
- förr tjatade jag alltid tills jag fick som jag ville
- jag vill flytta hemifrån nu, med min älskling
- jag älskar att duscha, kan stå i duschen hur länge som helst
- jag har aldrig varit utomlands, förutom till norge och finland
- jag får mycket fräknar när jag solar
- när jag var liten rymde jag till skolan för jag ville vara med mina bröder
- jag har väldigt dåligt minne
- min mamma och pappa har aldrig förbjudit mig att pierca eller tatuera mig
- jag känner mig ofta stressad inför skolarbete osv
- jag är tillsammans med världens finaste kille som jag vill dela hela mitt liv med
- jag har hällt ett helt glas mjölk på min bror när han jävlades med min andra bror
- jag är väldigt omtänksam
- jag älskar mysiga hemmakvällar med en bra film och massa gott
- är ofta positiv
- om jag får en son ska han heta Liam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0