bebisbebibebiii

Jag kan lova er alla att jag har sett världens sötaste bebis ikväll, min kusin
Sofia och hennes Martin har skaffat sig en liten Elsa och jag hade kunnat
stanna och kolla på den lille goa i evigheter : ) Åh så söt en bebis!!
Är dessutom väldigt glad för deras skull, jag har fått mig ett kusinbarn!

Nu är vi hemma efter gott fika och kaffe,  funderar på att borsta tänderna och
bege mig isäng med tanke på att jag ska upp klockan sex imorgonbitti.
Känns något drygt, men jag trivs riktigt bra på brännbergsvägen 22 och på
torsdag får jag ju en sovmorgon eftersom jag jobbar kväll, skönt.

Måste erkänna att jag suttit och peppat Peder på att vi ska skaffa oss en liten
bebis också, han är inte helt med på förslaget men lite sugen ser jag visst att
han är ; ) hihi. Tänka sig en liten minipeder, åhhhhhh.

Nu ska jag gå och drömma om söta små bebisar.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0