because you love me

Kvällen har spenderats i mitt gulls arbetarbil, vi körde fram & åter till Åsele och
så blev det massa med en gammal gubbe som ville ha hjälp upp med en älg från
skogen men peder hade ju inget att hjälpa honom med så dom skulle återkomma
imorgon! Hoppas älgen inte ruttnar bort bara.
Påvägen dit så var det en hund lös på storvägen med en pejlare på sig, sen på
hemvägen såg vi världens blodfläck på vägen. FYFAN VAD RÄDD JAG BLEV!
Peder förstod direkt vad jag tänkte och han sa att jag kunde vara lugn, att det
var nog ett större djur som blivit påkört. Åh, lilla hunden..

Nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig för att sova, börjar ju klockan
sju imorgon och det känns förjävla drygt. Men sen är det helg! så mysigt.


 



Kommentarer
Postat av: gabriella

åh vad fin tattueringen blev!!

vad gick den på? :)

2009-09-17 @ 23:04:11
URL: http://roberg.blogg.se/
Postat av: Malin

den är så sjuuukt snygg! :)

2009-09-19 @ 23:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0