boring

Att vara ensam hemma är ingen höjdare om ni frågar mig, visst kan det vara skönt
att få vara för sig själv ibland men att vara hemma nästan en hel dag själv är så trist.
Det blir ju inte bättre när man kollar ut genom fönstret och ser vilket skitväder det är!
Huvva, jag hatar regn och jag hatar kyla. Ska det vara på det här viset kan det lika
gärna bli vinter så jag får åka massa skoter med min kära.

Har gjort mig en mycket god smoothie som var otroligt mättande!
For på affärn eftersom mitt sug efter snus var otroligt stort, så jag passade på att köpa
hem smoothie bär, banan och yoghurt. Mixade ihop allting och voila! världens godaste
smoothie gjord av mig själv. Gött vare.

Min lärare ringde nyss och frågade hur det gick på praktiken och så vidare, hon sa även
att hon ska komma förbi idag klockan tre när jag börjar så ska vi ha halvtidsbedömningen.
Jag är alltid så nervös inför sådant även fast jag vet innerst inne att det kommer gå hur bra
som helst. Men man är ändå lite halvnervös, tycker inte om sånt.

Nu ska jag fortsätta vara ensam och hitta på något att göra tills jag ska ta bilen in på praktiken.
Äntligen får jag köra Passat! Så skön den är att köra.



Hann inte ta någon bild på min goda smoothie för den åkte
så fort ned i magen, men ungefär såhär såg den ut ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0