Den visar att vi hör ihop

Kvällen har spenderats i älsklingens arbetsbil, vi åkte till Åsele och hämtade några
älgar där som dom just nu håller på att stycka här på slakteriet i Lycksele.
Fattar ni hur glad jag är? Peder sökte jobb här som en tok bara för att få vara
tillsammans med mig, han hade kunnat söka jobb någon helt annanstans men för
att vi skulle få vara med varandra kämpade han och fixade jobb här.
Hur underbart gulligt är inte det? Jag har världens bästa och den kan man verkligen
inte sticka under stolen med.
Vi har suttit hela resan fram & tillbaka och diskuterat hur vi skulle kunna ha i våran
lägenhet och vi har dessutom många framtidsplaner som får det att pirra lite extra
i min lilla mage. Åh - jag älskar dig så jävla mycket Peder!

Fick mig dessutom en glass påväg hem och det var något skönt för min hals kan jag
lova er, blev hur kallt som helst. Skulle kunna äta glass i evigheter, eller iallafall tills
den här halsonten går över. Jag hatar att ha ont i halsen, men kan inte göra annat
än att tänka på det. Skulle hellre ha hosta än ont i halsen!

Så nu hade jag tänkt gå & göra lite té och fortsätta njuta av den här underbara låten
jag lyssnar på, var inne på kusins blogg och fick tips om Hallelujah med Molly Sanden.
Hennes röst, tänk om man kunde sjunga så fint.


Den här är så snygg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0