tjodelo

Om jag fick välja skulle du inte alls finnas, är man hemsk om man tänker så?
jag har aldrig tyckt om dig och kommer aldrig tycka om dig heller, du är bara
så ful och äcklig så jag skulle inte alls bry mig om du försvann.
Huvva, falsk är bara ditt förnamn.

 /

Jag skulle kanske fortsätta kolla på möbler så det är bortgjort innan vi hittar någon
lägenhet som vi tycker om, fick iallafall det i uppgift av min älskade pojkvän så jag
ska väl börja kolla strax. Vill så gärna ha en bärbar dator också, finns ju tusentals
olika så någon som jag gillar borde jag väl hitta.
Det finns ju så mycket snyggt och jag lovar att våran lägenhet kommer bli hur fin
som helst! :) Jag längtar så tills vi får flytta, skaffa något eget.

 
världens bästa och bara min





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0