dumma mage

Jag är så trött och magen demonstrerar idag, minst sagt. Imorse när jag vaknade
högg det i hela magen och så har det varit exakt hela dagen. Tur jag fick jobba in
lunchen så jag fick sluta klockan två idag, annars hade jag nog lagt mig på golvet
som ett litet barn och gråtit. Men annars har dagen varit toppen, vi fick besök av
ett annat boende som Hanna är & praktiserar på så jag fick träffa henne en stund :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och slå på tvn, hoppas bara att det är något bra
program som man kan kolla på. Men jag lär nog somna i vilket fall, är hur trött som
helst och idag känns allting bara blä!
Vill att gubben ska komma hem så han kan hålla om mig & kyssa mig i nacken som
bara han kan. Åh, jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig för allting du gjort för mig!
Jag älskar dig så mycket Peder, glöm aldrig det
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0