.

Nu har jag varit på gymmet i en timme med min käre mor och det
gick hur bra som helst, körde både kondition & styrka idag fast mest
styrka. Kondition igår, styrka idag och kondition imorgon igen.
Börjar inte jobba försen klockan tre så jag har massa tid till att träna.

For förresten förbi Emmoth innan vi åkte & tränade, har berättat vad
jag ville göra och ska skicka in det till honom på hans mail.
Vi har till och med bokat en tid för tatuering, spännande ; )

Jag borde fortsätta jobba med mitt projektarbete men jag väntar nog
med det tills imorgon istället, jag vet att jag är duktig på att skjuta upp
saker & ting men just nu orkar jag inte. Det tar verkligen på krafterna
att ens tänka på den där skiten, huvva säger jag bara.


Jag saknar min syster och lilla goa Emilia.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0