. .

Underbart väder har det varit idag & jag har njutit varenda sekund av dagen, tog mig
en lång promenad imorse och musik fick spelas på högsta volym i mina öron.
Började jobba klockan tre och när jag kom dit fick jag höra att min handledare var sjuk
så jag jobbade med helt främmande människor ikväll, men det gick toppen!
Vi tog oss en promenad med två boende i det underbara vädret och när vi kom tillbaka
fick jag sluta, rätt skönt. Åkte in på stan och tog ut en massa pengar, for på suntan och
la mig i solariumet en stund. Sen åkte jag på affärn och handlade snus, dom som jobbar
på konsum kan ju inte tro annat än att jag snusar hela tiden dygnet runt.
Jag köper alltid snus där och det är inte lite ofta heller ;p jag måste sluta, snart.

Nu sitter jag här nyduschad och har myskläder på mig, finns ju inget bättre än att ta på sig
en stor tröja och ett par mjukisbyxor när man just duschat. Love it!
Nu ska jag bara vänta tills klockan blir åtta så jag får sätta mig ned med min käre mor och
kolla på idol. Antingen ikväll eller senare i veckan så är det ju från Umeå? Hoppas man får
se några kända ansikten, annars är det ju inte roligt.

Jag är så less på detta helvete, alltid är det någonting som man blir ledsen över och jag kan
inte hjälpa att jag tänker så mycket på det som sårar mest.
Varför kan ni inte bara bry er om mig? Såsom jag alltid brytt mig om er.
fuck allt.




somebody tell me why im on my own


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0