fredagkväll

Är alldeles trött i huvudet och har bara jobbat fyra timmar ikväll, hur är det möjligt?
Ikväll har vi bakat, jag och en boende :) Efter att ha kollat igenom massa recept &
blivit sugen på att baka allting så fick det bli chokladbollar. Enkelt & gott!
Det är just det som gör det här jobbet så roligt, dom blir så glada när man hittar på
något och när dom är så pass pigga kan man ju hitta på vad som helst.
Är det fint väder imorgon eller på söndag ska vi ta oss en promenad hade vi tänkt!

Jag kanske borde gå och äta någon middag som jag inte hunnit med idag, eller så
laddar jag upp med en stor skål godis & lägger mig framför tvn. Det är väl idol?

Tycker mitt gull ska komma hem så jag får kramas, hatar att vara ensam hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0