hej blogg

Efter att fått ut lite ilska så känns allting bra igen, blir inte förbannad direkt jag
klickar upp mitt projektarbete så det känns som att jag kommit igång rätt bra.

Min dag har bestått av:
- Solning på suntan
- En timmes löpning på gymmet
- Duschat två gånger ;o
- Tagit en prommis med hunden
- Städat mitt rum
- Städat bort i köket
- Sett tv
- Hängt tvätt

Så nu ska jag bara vänta på att gubben har tid att mysa med mig, min pappa har
ju beslagtage honom så det lär väl ta några timmar innan jag får tillbaka honom.
Men jag ska inte klaga, det är toppen att min pappa tycker om min pojkvän så
mycket som han gör : ) Hihi.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är jämt så duktig me allt, du hinner med så mkt ibland verkar de som! :) Ja är avis på dig, å du ska va glad för att du har sån fin familj och pojk! Saknar dig vännen. hoppas vi träffas snart! <3

2009-09-14 @ 21:36:34
URL: http://frannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0