HEJ BLOGGGGGGGEN

Nu är jag redo för att åka iväg på praktiken och det känns väl lite sisådär, rätt härligt
att jag inte har så dryga tider i helgen. Ikväll jobbar jag bara till sju så då hinner jag
med att äta massa godis & se på tv, så imorgon och på söndag jobbar jag 9 - 15 så
det känns inte så jobbigt. Visst trivs jag, men jag längtar tills det är slut så man får träffa
alla goa OP brudar och jag längtar visst till nästa praktik, får man hoppas att man kommer
på en avdelning på sjukhuset så man får ta sprutor och så vidare.

Mamma har åkt iväg till övik och jag hade också velat följa, lite synd att hon skulle dit just
i helgen då jag jobbar. Vill så gärna träffa mormor, morfar och moster.
Jag vill bara att allting ska bli bra, det sägs att det är livets gång att det blir såhär men jag
vill bara inte få in det i huvudet att det är såhär. Jag älskar min mormor, mer än allt!

Fick just massa mail från Nordic Traditions AB där det stod alla grejer jag beställt.
Studentmössan och kläderna, man kan ju fråga sig varför det inte räckte med ett mail? ;P
Så fick jag även ett sms från dom så nu kan jag utantill allting jag beställt och när det
står student så pirrar det i hela mig, tänka sig att det inte alls är länge kvar av skolan och
att i år är det vi som står där och skriker oss hesa. Vilken känsla ;) Jag längtar!

Har förresten bestämt mig för vilken tatuering det blir nu, nu är jag heelt säker och har
mailat den till Emmoth. Ni får inte veta försen den är gjord hur den kommer att se ut, jag
lovar att jag lägger upp en bild när den är gjord.
Det kommer att göra ont och den kommer bli dyr men det är absolut värt det, den är hur
snygg som helst! I love den.



Min älskade farmor & min älskade mormor!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0