HEY OBOYLOVER

Bara glöm att jag ens nämnde det, jag skäms fan.

Har legat och kollat på alla idol avsnitt som visas på tvn idag, det är massa repriser
som går och jag har sett alla. Sista avsnittet som går idag har jag inte sett men det
börjar inte försen om en halvtimme. Nog för att jag redan vet att mina favoriter har
gått vidare men det är alltid roligt att se avsnitt som man missat.
För att missa ett idol avsnitt går icket.

Annars så har jag druckit mängder med oboy idag, väldigt ovanligt för att vara jag men
idag var det väldigt gott. Mamma var till och med tvungen att åka på affären och köpa
mer mjölk, haha!

Nej, borde städa upp på mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag. Men det är så mycket
skönare att bara ligga i sängen och ta det lugnt, min mage är inte helt okej idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0