heyba

Nu är jag hemkommen från en kväll på jobbet, lite slött men samtidigt mysigt.
Det blev ingen promenad ikväll men jag har fyra veckor kvar på det där stället
så innan jag slutar ska vi nog ha hunnit gå en massa.
Vi tände ljus & kollade på tv innan jag gick hem och ju mer jag lär känna dom
ju mer underbara blir dom. Hur mysiga som helst!

Har fått i mig lite middag och jag kan lova att det var gott efter att inte ätit sen
klockan två idag innan jag åkte på jobbet.
Gubben hade ätit upp halva tjockpannkakan så jag blev överlycklig när jag såg
att det fanns kvar & att han inte ätit upp allt ;p

Ska vänta på att Frida slutar bandyn så vi hinner ses en stund, har inte träffat
henne i nyktert tillstånd efter att hon kom hem från utlandet så det blir mysigt.

Nu lägger jag mig nog i sängen med en koncentrerad spordnörd till pojkvän.
Men han är söt ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0