Lär känna mig lite mer..

Fullständigt namn?

Sara Maria Christina Bäckman

Födelsedatum?

1991 - 04 - 09.

Längd?

1,68.
Sådär lagomt!

Skostorlek?

38.

Fritidsintressen?

Träna, umgås med dom bästa & pussas med gullet mitt

Favoritdjur?

Hund såklart, katter kan också vara söta men det är nog inget
jag skulle skaffa själv. Sen är grisar väldigt söta, har alltid velat
ha en liten minigris som jag skulle döpa till Nöff.

Gör du helst en kväll under veckan?

Tja, tränar. Kanske tar en promenad med någon söt vän
eller bara ligger hemma och myser.

Vilket uttryck använder du ofta?

Ursäkta det hemska språket men "Jävla horfitta" är ganska vanligt..

Dricker du kaffe?

Oja, i somras drack jag kaffe jämt när man fick tillfälle på jobbet och
nu när man har praktik så blir det mer kaffedrickande än vanligt.

Är du beroende av något och isåfall vad?

Snus, tyvärr. Ska försöka sluta, igen!

Favorit mat?

Palt är gött som tusan, så tacos är också fruktansvärt gott.
Och såklart pannkakor med mycket sylt & glass!

Choklad eller vanilj?

Choklad, mums!

Drömyrke?

Den frågan är faktiskt rätt svår, jag vill bli väldigt mycket som har med
vården att göra. Men jag måste nog säga barnmorska, love it

Bästa kroppsdelen på din partner?

Allt med Peder är mer än bäst, jag älskar hans kropp & hans söta rumpa!

Vad gör du innan du lägger dig på kvällen?

Jag går på toan, borstar tänderna, ställer väckarklockaren och myser med
gubben tills vi tillslut säger att vi älskar varandra & somnar.

Vad har du för egenskaper?

Jag blir arg väldigt lätt, ibland kan jag bli arg utan att ens ha någon anledning
och när någon frågar varför jag reagerar som jag gör blir jag ännu mer arg.
Annars så är jag en väldigt snäll person, ibland kanske lite för snäll.
Är mån om mina nära och kära, en väldigt omtänksam person som vill alla det bästa.

Vill du gifta dig & skaffa barn?

Om jag vill! Jag vill ha ett stort bröllop med alla jag älskar och så vill jag ha en
underbar klänning och såklart en god bröllopstårta.
Och klart jag vill skaffa barn, bodde jag i en lägenhet och hade gått ut skolan hade
jag nog skaffat en bebis direkt. Men jag vill gå ut skolan först & främst, ha en utbildning
och bo tillsammans med Peder. Sen så ; )

Har du tänkt ut några namn till dina barn?

Haha oja, jag och gubben har pratat om massa fina namn som man skulle kunna döpa
en bebis till. Tillexempel Liam ifall det skulle bli en pojke.

Vad gör dig generad?

Ojoj, jag blir generad väldigt väldigt lätt!
Det kan vara allt från att stå inför klassen och redovisa något ämne man tycker är väldigt
svårt till att någon säger hur söt man är.

Tänk dig att du vann en miljon, vad skulle du göra för dom pengarna?

Först & främst skulle jag åka ut och resa hur mycket som helst, har aldrig varit utomlands
förutom till Norge och Finland. Så resa till något varmt ställe skulle jag nog prioritera först.
Sen så skulle jag flytta till en stor & fin lägenhet och inreda den hur fin som helst.
Eller varför inte köpa ett hus direkt? Gubben vill ju flytta till hus, så det skulle vara känon!
Köpa en gullig liten hund skulle jag också göra.
Oj, finns så mycket jag skulle göra!

Är du allergisk mot något?

Jag är laktosintolerant, sen så tror jag att jag inte tål nötter för det sticks så förbaskat
inne i mun när jag äter nötter. Och jag som älskar det ; /

Hur många gånger har du varit kär?

På riktigt? En gång faktiskt och jag har inte varit kär utan jag är väldigt kär! : )

Har du varit otrogen någon gång i ditt liv?

Hm, jao faktiskt. När jag var yngre och inte visste vad kärlek var.
Man lär sig av sina misstag kan jag lova er gott folk.

Slösa eller spara?

Jag måste nog säga slösa, fast när jag får lön så blir jag väldigt snål av mig men när
jag väl vill ha massa kläder så köper jag. även fast det svider i lillhjärtat.
Sen är det ju väldigt bra att spara också, man ska inte köpa det första man ser.

Vad hatar du mest i hela världen?

Hatar och hatar, finns väldigt mycket som jag inte tycker om.
Svek, lögner, idioter som försöker förstöra och falska människor.
med mera.

Vad älskar du mest i hela världen?

Jag älskar att veta att jag är älskad av en underbar människa och massa människor
runtomkring mig.

Vad dricker du helst en utekväll?

Måste nog säga öl, cider är för sliskigt och sprit tål jag inte alls.

Hemmakväll eller festarkväll?

Hemmakväll med en söt liten peder, men ibland är det riktigt roligt att fara ut också.
Beror alldeles på vilket humör man är på!

Vad tycker du om piercingar & tatueringar?

Ordet älska räcker inte till, det finns inget snyggare än att ha någon piercing
eller ha en tatuering. Ska snart göra min nästa! mums på det.

Nu blir det sängen, hoppas det var roande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0