Lördag

Jag känner mig trött och slö, ont i baken har jag också efter att ha åkt till
vilhelmina ikväll. Följde med älsklingen för han skulle hämta några älgar.
Vi ses ju knappt eftersom han jobbar så mycket så jag passade på att åka
lite bil med honom och vi hann ju umgås massor. : ) Mys.

Dagen har iallafall varit bra, vi tog oss ut på en promenad med de boende
men just när vi kom till blomaffären och skulle köpa blommor öste regnet ned.
Så mindre roligt det, får hoppas på bättre väder imorgon så man kan ta sig ut
med dom. Inte så roligt att bara sitta inne, dessutom blir man himla pigg av att
vara ute och röra på sig. Speciellt när man ska koncentrera sig på att köra dom
förbaskade elrullstolarna ;p jag står fast vid det jag sagt, man borde ha körkort
för dom också. När man inte kört en sån förr är det väldigt svårt, haha!

Efter jobbet tog jag mig en lång promenad även fast det regnade, var skönt att
röra på sig lite. Gick förbi affären & köpte lax, jag lagade sushi helt själv idag!
Är stolt över mig själv, även fast mammas blev mycket godare.
På tal om mamma, hon har köpt en tröja till mig på bikbok i övik. Hur gulligt är
inte det? Bästa mamma. Fick en bild på den & den var riktigt snygg!

Nu måste jag gå & ställa i ordning ost & kex, det var det sista han sa till mig
innan jag klev ur bilen. Så, ska gå och göra det nu och vänta på att han har styckat
älgarna klart så vi kan mysa. Jag har världens goaste pojkvän : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0