mama do, ohoho

Var inne och läste Fridas blogg och insåg just hur otroligt mycket jag älskar
låten som hon lagt ut. Pixie Lott - Mama Do! Jesus så bra den låten är.
Man blir riktigt sugen på att shaka ass och dricka massa öl med dom bästa
man har, får hoppas att den dagen kommer framöver.

Väntar på att hon ska ringa för vi håller på att planera massor men om det
går som tänkt vet man aldrig, vi får hoppas på det bästa och att det löser sig
så vi får ha roligt. Men om det inte blir som tänkt hade jag och peder tänkt
gå ut och äta middag, fira 1 år och 4 månader. Inte alls dåligt det heller : )

På tal om inget så käkade vi jättestora morötter ikväll, gick in på domus igår
efter jag och mamma tränat och dom var enorma! Jag måste sett sjuk ut som
stod och tog på alla stora & tjocka morötterna men dom var så fräna.
Hur tjocka och stora som helst, var tvungen att köpa med mig några hem och
peder höll på att skratta ihjäl sig åt dom. Men det var väl charmigt, överraska
sin älskade pojkvän med feta morötter? Hör och häpna, jag är ett charmtroll.

Ska fortsätta njuta av den här extremt bra låten och fortsätta vänta på samtal
för att sedan lägga mig i en renbäddad säng med världens snyggaste pojkvän
som bara är min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0