Måndag.

Imorse när jag vaknade kunde jag knappt svälja och magen värkte som
aldrig förr! Så det fick bli en hemmadag för mig idag, tråkigt nog.
Ingen är hemma, ingen god mat finns hemma. Men datorn finns ju och
jag måste sätta igång med projektarbetet. Bara måste!
Tycker det är så svårt, jag vill ha det så perfekt och när det inte blir som
jag vill suddar jag allt och börjar om. Inte så smart kanske.

Men något som gör mig glad är att jag nyss fick höra att pappa skjutit
två älgar redan! : ) inte dåligt det. Tycker synd om gubben som måste
jobba när det är älgjakt, även fast han har fått ledigt några dagar fram-
över så han får jaga. Han tyckte nog det kändes ganska konstigt att åka
från jaktlaget igår efter middagen när han brukar stanna och sova där.
Men vi ska ju till tjäl snart och då får vi fara ut : )

Nu är det ringt på Lybo iallafall, vi får stå på kö och det är bara att hålla
tummarna på att ingen vill ha dom vi tycker om. Haha!
Så mysigt att flytta ihop med gubben, vi har ju värsta framtidsplanerna! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0