muy bíeeen

Nu är det skärpning Sara! Jag kan fasiken inte vara inne på en shop online sida
utan att beställa hem något, inte för att jag hunnit med att göra det än ikväll men
jag lovar att det kommer komma. Jag går in på sida, kollar omkring på massa
snygga kläder & tillslut måste jag bara ha en tröja, jeansleggings eller en klänning.
Huvva, jag måste skärpa mig. Annars kommer jag bli fattig och det vill jag inte.
Får min löning på tisdag, men sen blir det tatuering och den blir nog rätt dyr.

Har suttit här och kollat på Fixa, hon ligger hon biter sig själv på svansen och sen
leker hon med sin egen tass. Hur söt kan man vara? Jag hatade den hunden men
nu älskar jag henne mer än allting annat! Hon har blivit så lugn, förr var man ju
nästan rädd hon skulle hoppa sönder en men nu är hon så gullig.
jag älskar den vovven och jag saknar min hund som är med Marcus, tycker han
ska komma hem med henne.

Denna väntan, hur tråkigt är inte det? Man väntar & väntar men aldrig att gubben
kan ta sig hem. Jag ställde fram ost & kex, åt lite vinddruvor och pappa hade gjort
det mysigt med att tända ljus och allting. Sen lessnade jag på att se tv så jag gick
hit och läste massa bloggar istället. Man läser samma om och om igen, det är rätt
tråkigt men vad annars kan man göra. Borde städa rummet, men orken finns inte.

Imorgon börjar jag jobba nio igen, ändå rätt skönt att slippa börja klockan sju på
morgonen. Jag är så morgontrött, hatar att kliva upp så tidigt.
Sen så slutar jag vid tre och sen är jag ledig tills tisdag, muy bíen :)

Nej, nu har jag skrivit massa inlägg ikväll och det här blir det sista.
Vi hörs imorgon, sköt om er och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0