oh good

Jag kan inte påstå att jag är den smartaste, skulle åka på affärn för att köpa lite
saker och får för mig att köpa veckorevyn för jag har hört att några kända bloggare
skulle vara med i den, till exempel kenza, blondinbella, stina lee och så vidare.
När jag skulle köpa tidningen så kollade jag inte så noga vad den skulle innehålla
utan köpte den bara. När jag kommer hem ser jag att man inte ska missa att köpa
nästa nummer som kommer ut IMORGON där dom kommer vara med.
ÅH! hur puckad får man bli. Nu har jag köpt en tidning där dom inte ens vad med.
Men två plus var att det var mycket sex med i tidningen och det gillar vi ; )
Gubben tycker jag är snuskig ;p
Så var Megan Fox med i tidningen, världens hetaste kvinna om ni frågar mig! good.

Nu ska jag göra mig klar för att fara iväg, vilken tur att mitt gull kom hem på
lunchen så jag fick pussa på han lite. Han är bäst i hela världen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0