Onsdag.

Dagen har varit toppen även fast jag har varit riktigt trött, när vi skulle iväg
på ledsagning hade jag varit hemma och sovit så jag kände mig som ja, jag
vet inte vad. Vi följde med en ut och åt pizza och medans vi satt där höll mina
ögon på att slå igen tusen gånger, inte bra.
Efter det fick jag sluta så jag åkte på gymmet och tränade en timme, sen bestämde
jag och älsklingen oss för att vara lata så jag åkte på frasses och tog med mat hem.
MUMMA! har inte ätit frasses på väldigt, väldigt länge. Så gott : )

Nu vet jag inte vad jag ska göra, vill fara och sola så jag tror inte att jag duschar än.
Får hoppas att gubben slipper jobba ikväll med tanke på hur sjuk han är, tycker så
synd om han ;/ Man hör knappt vad han säger.
Men ifall han inte jobbar ska jag nog tvinga med honom så han också får sola.

Första & sista inlägget för idag, har ingen lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0