Onsdag.

Hade skrivit ett jättelångt inlägg som jag nyss suddade ut och varför vet
jag inte, har svårt att bli nöjd känns det som. Man sitter och skriver en
massa och tillslut blir det bara en massa ordbajs så man suddar det.
Äh!

Jag har iallafall haft en toppendag på jobbet, fick gå in till en boende och
hjälpa henne & det kändes riktigt bra. Hon var dessutom väldigt söt.
Efter att vi gått med dom till dagcenter tog vi en snabb fikapaus och begav
oss sen ut på stan för att leta efter möbler till en av de boendes lägenhet.
Hittade en jättefin spegel, en soffa och en byrå som dom förmodligen skulle
beställa och jag blev så sugen på att köpa jag med!
Finns ju så otroligt mycket fint och jag är väl ingen sån som älskar att inreda
men det skulle vara sjukt roligt att flytta hemifrån och få möblera och köpa
massa nya fina möbler. Peder, vi får se till att flytta snart ; )

Efter jobbet åkte jag förbi Emmoths studio och skulle planera inför min näst-
kommande tatuering men det stod på dörren att han skulle komma tillbaka
strax. Hade inte alls tid att vänta eftersom jag skulle träffa handledaren för
projektarbetet kvart över tre så jag hann inte träffa honom.
Men får se ifall han är kvar där ikväll innan jag åker på gymmet annars börjar
jag ju inte jobba försen klockan tre imorgon så får hoppas att han kanske är
där innan jag börjar.

Som sagt så blir det gymmet på en stund, finns inget skönare än att svettas
uta fan och känna sig helt slut. Sen ta en varm lång dusch & känna hur duktig
man varit! Vilken känsla.

Ska börja byta om och kanske fundera lite mer kring min nya tatuering.
Jag älskar tatueringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0