poooower

Idag har jag hunnit med en powerwalk som var något skön!
Var ett tag sen jag var ute och idag är det ju kanonväder.
Det blåser lite men solen har ändå tittat fram lite, så mysigt
med höst måste jag säga. När jag hade svettats åkte jag direkt
in på stan på suntan och prövade det nya solariumet.
Sist jag & mitt gull var dit så var det han som prövade det och
det var ingen förutom jag där idag så jag passade på.
Värsta fränt ändå, man kunde spruta vatten på sig själv medans
man solade och tryckte man på en annan knapp kom det ut citron-
doft så det luktade inte äckelsolarium utan mycket gott.
Dessutom så stod det att det är bättre rör och att man blir brunare
mycket fortare, så jag får väl passa på nu innan jag ska tatuera mig
så jag är riktigt brun.

Nu ska jag fortsätta göra mig klar för att åka på jobbet, eller på
praktiken kanske man ska säga. Fy & blä, jag är inte ett dugg taggad.
Vill hellre tillbaka till skolan och träffa mina godingar, men ikväll efter
jag slutat ska jag nog träffa Frida en stund och umgås lite.
Då kändes helt plötsligt allting värt igen!


ge mig den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0