real friendship never ends

Jag har verkligen fått lätta på mitt hjärta ikväll för två personer som inte
alls kan tänka sig hur mycket dom betyder för mig.
Det är två fantastiska människor som jag växt upp med och som jag vet
alltid finns där oavsett vad. Jag är så glad att jag fått förklara precis hur
jag känner och just nu känns det inte längre så hopplöst.
Klumpen i magen har försvunnit och allt det tunga som jag bärt på så länge
är borta nu, jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är över det här.
Människor glider isär och även fast det gör ont att veta så är det bara så det
är men samtidigt så kommer jag aldrig, aldrig någonsin släppa taget om
människor jag älskar och som alltid stått mig nära.
Ni betyder så mycket, jag önskar jag kunde beskriva med ord hur mycket jag
verkligen älskar att ha er som mina vänner.
Jag må ha få vänner, men jag har absolut dom bästa i hela världen och
så länge ni finns där och så länge som jag har er orkar jag med allting.
Tack för att ni lyssnade på mig ikväll och tack för att jag får ha er i mitt liv. ♥





Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskar dig gumman!

2009-09-23 @ 22:30:56
URL: http://fridagranberg.blogg.se/
Postat av: Uknow.who(a)

loveu.

<3

2009-09-24 @ 08:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0