rubrik

Jag sitter här ensam, inte ensam i huset för min käre pappa är också hemma.
Men på något sätt så känner jag mig så ensam som man bara kan vara, jag vill
inte vara ensam. Jag vill att någon ska ringa mig eller åtmistone höra av sig.
Men jag ska väl inte klaga, den varma chokladen gjorde min kväll och jag njuter
fortfarande. Jag älskar varm choklad, jag älskar choklad överhuvudtaget!
Det är ju så gott och som man säger "He knull rent inni mun"

Har kollat på lybos hemsida som förövrigt har blivit min nya hobby, men inga
lägenheter har kommit in. När vi ringde dit så var det två stycken före oss som
skulle kolla på favvolägenheten, inte för att vi sett den men det skulle vara ett
perfekt ställe att bo på. Inte för livat och väldigt fina lägenheter!
Vi får ju bara hålla tummarna på att dom inte vill ha lägenheten så vi får en chans
att kolla in den. Jag vill ju flytta nu, skulle helst ha skett igår.

Nu är bara att vänta & vänta tills mitt gull kommer hem, kanske lägger mig i sängen
och kollar ifall det är något bra på tvn. Jag kommer nog hinna somna innan han är
hemma, för mina ögon faller snart ihop.
Imorgon börjar jag inte jobba försen klockan nio så en liten sovmorgon får jag iallafall.
Fasiken vad drygt det helt plötsligt känns att praktisera i helgen. puh


 
du & jag, jag & du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0