sholululu

Det kommer svida som tusan i mitt lillhjärta när min nya tröja och
halsduk från stadium kommer och jag ska dessutom betala en
tatuering när den så småningom blir gjord. Alltså två veckor!
Tur jag får lön den 15:e och studiebidrag den sista.

Skrev inte så mycket om att vi prövat ut våra studentmössor nu.
Vi kom dit och dom berättade vilka mössor det fanns och vad man
kunde välja emellan. Jag & Hanna slog våra smarta huvuden ihop
och försökte förstå oss på den där beställningen, tog lite tid men till-
slut så visade vi hur duktiga vi egentligen är när det gäller sånt.
Det har kommit en helt ny studentmössa iår, så vi är dom första som
tagit studenten som kommer ha på oss dom!
Det var värsta freena mössorna, typ bättre skärm på dom och man
kunde ha guld eller silver siffror där bak. Vi ville ha 2010 där bak på
mössan med guldfärg, så kommer det stå Sara & omvårdnad på min
mössa där fram. En vinröd kant kommer vi ha på mössan och en vin-
röd diamant som står för omvårdnad.
Självklart så fanns det tusen andra saker som gick att beställa, allt
från kondomer till kläder.
Man kunde beställa två plagg och fick ett på köpet så jag beställde en
huvtröja med mitt namn på, mjukispants med mitt namn på och så en
T-shirt där det står "Im done with this shit!" Hahah, inte illa pinkat!

Nog surrat, funderar på att gå och göra mig en smaskig smoothie med
kiwi och grejs. Hur gott som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0