shululu

Sitter på Ikeas hemsida och kollar på massa möbler, det finns ju hur mycket
som helst som är jättesnyggt. Vi har kollat på bord & stolar, lampor och en
mycket snygg soffa + fotölj
. Man blir ju helt till sig, vill typ köpa allting!
Men som sagt, vi ska ringa till lybo imorgon och höra när man kan komma och
kolla på lägenheterna.
Jag blir alldeles till mig, sen är jag en sån som vill att saker ska ske direkt så
jag får nog ta och lugna ned mig lite. Man kan ju inte köpa möbler till en lägen-
het man inte ens varit och kollat på. Haha!
Känns underbart att vi ska skaffa något eget, även fast vi bott tillsammans i typ
ett år så har vi inte bott själva. Så får hoppas att det blir en lägenhet så småningom.


Imorgon är det praktik som gäller igen, har bara gått en vecka och jag vill tillbaka
på skolan igen. Känns lite halvtråkigt att ha praktikt, dessutom surt att min hand-
ledare är ledig imorgon men jag ska jobba. Tänka sig om jag fick vara ledig..
Måste komma ihåg att ringa chefen påskytten också och berätta vilka helger jag
bestämt mig för att jobba. Nu börjar älgjakten och peder kommer jobba på slakteriet
nästan hela tiden såjag har nog många helger som jag kommer vara ensam.
Varför inte passa på att jobba så man tjänar lite pengar? : )

Hoppas jag får sluta lite tidigare så jag får börja renskriva projektarbetet, har fått en
mall av handledaren så nu har jag förstått exakt hur jag ska göra.
Nu gäller det bara att ta tag i saken så man blir färdig någon gång.

Nu ska jag nog gå och duscha innan jag lägger mig, har ont i magen och mår illa så
får hoppas att en varm dusch hjälper.

Du och jag föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0