someone to hold

När jag kom hem från jobbet idag var jag tvungen att lägga mig i sängen och vila en
stund för min lilla mage höll på att lägga av, hann se reprisen från idol i cirka fem
minuter tills mina ögon inte orkade vara öppna längre så jag fick mig en lång och härlig
powernap sådär mitt på dagen.
Vaknade av att pappa kom in på rummet & sa att middagen var färdig så jag skuttade
upp och åt kebab & grönsaker i bröd, fasen så gott det var! Finns mycket kvar, så det
får bli min lunch imorgon även fast jag har en paj i kylen som väntar på mig men det
var så himla gott så jag vill äta mer. Mamma lagar alltid så god mat! :)

Efter middagen fick jag med mig mamma på suntan för jag vill bli bra mycket brunare
än vad jag är nu! Fick bli ståsolariumet för andra gången, det är riktigt bra.
När jag var påväg hem ringde gubben och ville att jag skulle följa med och hämta en
älg ikväll så min kväll har spenderats i hans arbetarbil, vi åkte fram & tillbaka till Åsele
och hämtade en älg. Nog för att jag är åkrädd men det var en himla mysig liten tripp.

Nu har jag kommit hem och ska bege mig in i duschen, behöver inte alls lägga mig tidigt
ikväll eftersom jag är ledig imorgon!:) Så skönt, ska sova riktigt länge och sen ska jag
äta god lunch & sen bege mig på gymmet för att träna.

Sov gott!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0