Söndag.

Fredagen var kanon, blev inte nå kullberg utan for ut med Frida och
brudarna istället. Blev några öl och jag njöt trots det dåliga vädret.
Blev en tidig kväll för mig, var både trött och längtade hem till en
varm och mysig famn. Men tack alla för fredagskvällen!

På lördagmorgon var jag inte alls bakis utan skuttade upp halv tio
och frågade mamma ifall hon skulle med på gymmet. Så det blev
träning en timme och sedan åt vi en god lunch innan vi åkte till tjäl.
Lördagkväll blev mycket lugn, såg fotboll hos peders farmor och
hon är alltid lika söt. Synd vi inte hann se filmen som vi skulle se
ikväll, men vi får ta det nästa gång jag kommer dit : )

Nu är jag helt uppe i varv kan jag lova er, håller på att kolla lite
på möbler. Hör & häpna, äntligen ska vi flytta ihop på riktigt jag och
älsklingen min! : ) åh, jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0