tjohowhwhahehe

Sitter här och är lite småsur, jag hade fått värsta idén om hur man kunde göra
imorgonkväll men sen är det omöjligt för andra och det gör mig lite sur.
Sen erbjuder man sig att fixa & trixa lite men det är fortfarande omöjligt.
Äh, det blir väl bra vilket som : )
Ska träffa Frida ikväll efter jobbet & prata lite, då kommer jag bli glad igen.
hon skiner upp mitt liv, tänk om det fanns fler som henne då skulle världen
vara helt underbar.


Nyss gjort mig klar så nu är jag redo att arbeta, fyra timmar är inte speciellt
långt pass och det känns bra. Ikväll får jag träffa de boende mer också, har
som bara träffat dom på morgonen och gjort dom klara för att fara på dagcenter.
Så ikväll kanske man hittar på något roligt med dom, tar dom ut på en promenad
i det fina vädret? Solen tittar fortfarande fram lite, så en promenad var ingen dum
idé inte!

Min mobil krånglar förresten som tusan, så svarar jag inte på ett sms är det för att
jag har svarat på dom men de skickas inte. Måste ta ut simkortet och lägga tillbaka
det igen och sedan starta om den. Just nu är jag så less på mobiltelefoner så jag
vill bara kasta den i väggen och inte ha någon alls, eller köpa en nyjävla telefon som
fungerar hur bra som helst. Men när man väl köper en telefon så hinner man ha den
i en vecka & sedan in på lagning. Jag är nog inte gjord för att ha en mobiltelefon.

Nu ska jag fortsätta vara irriterad på allt och ta på mig en tröja och sedan be pappa
skjutsa in mig på jobbet, hoppas alla får en bra kväll för det ska jag ha : )



Om du bara visste hur mycket jag älskar dig!
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig mest, sötplutten!;D <3

2009-09-03 @ 16:57:39
URL: http://fridagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0