tomt..

Man känner sig så tom och ingen kan sätta sig in i hur vi har det just nu.
Jag är så tacksam över att vi stöttar varandra hela tiden och verkligen
finns där för varandra, för annars skulle vi aldrig orka.
Jag är tacksam över att så många hört av sig och tänker på oss, för i
nuläget behövs det.
Lite sömn och lite mat har det blivit igår/inatt, tankarna har snurrat runt
hela tiden så jag har knappt kunna stänga mina ögon.
Att allting kan förändras på så kort tid och ingen människa ska behöva ha
det såhär.
Jag är också otroligt tacksam över att jag har den snällaste och mest
omtänksammaste pojkvännen i hela världen som funnits där hela tiden
och stöttat mig i denna svåra stund..

Tack för alla sms, telefonsamtal och så. Även fast jag inte visar det så är
jag otroligt tacksam för att ni bryr er.. för att ni ber och för att ni håller tummarna.

Jag känner att jag inte orkar skriva så mycket mer, men några sista ord från mig..
Var rädda om varandra, berätta för era nära & kära hur mycket ni älskar dom för
man vet inte vad man har försen man förlorat det.

Jag älskar dig så mycket bästa du, vi ska klara oss igenom det här tillsammans
och jag vet att du är stark.. du är det bästa vi vet och vi ska göra allt i vår makt
för att vi ska få behålla dig. Du är våran stjärna i mörkret och vi vet att du kommer
orka kämpa, tillsammans klarar vi allting!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0